Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Τούρτα Σεράνο

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Μια τούρτα όμορφη και νόστιμη, σας το εγγυώμαι. Μην βλέπετε τα πολλά υλικά και φοβηθείτε, διότι η βάση δεν είναι τίποτα άλλο από ένα κέικ σοκολάτας που συνοδεύεται από δύο εύκολες κρέμες. Διακοσμείστε τη, όπως εσείς θέλετε, καμαρώστε τη λίγο και μετά δοκιμάστε τη! Περιμένω τα σχόλιά σας.

 



Τα Υλικά


Για τη βάση
4 αυγά
1 φλιτζάνι ζάχαρη
1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλάκια baking powder
3 κουταλιές ούζο ή κονιάκ
4 κουταλιές άγλυκο κακάο
1 φλιτζάνι χλιαρή σοκολάτα ρόφημα
Για την άσπρη κρέμα
Μία δόση κρέμα ζαχαροπλαστικής ή
1 φακελάκι κρέμα ζαχαροπλαστικής Γιώτης
2- 2 ½ φλιτζάνια κρύο γάλα
Για την κρέμα με κακάο
400γρ. κρέμα γάλακτος, αρκετά κρύα ή μία Μόρφατ
3 κουταλιές ζάχαρη άχνη ή περισσότερο
3 κουταλιές άγλυκο κακάο
Διακόσμηση
Τριμμένη άσπρη και πικρή σοκολάτα
Κερασάκια μαρασκίνο

Ο δ η γ ί ε ς

Ετοιμάζουμε τη βάση
Κοσκινίζουμε το κακάο μαζί με το αλεύρι και το baking powder. Χτυπάμε τα αυγά στο μίξερ, χωριστά τους κρόκους με τη ζάχαρη και τα ασπράδια μαρέγκα. Ρίχνουμε μέσα στους κρόκους το ούζο, το κοσκινισμένο αλεύρι με το κακάο εναλλάξ με τα ασπράδια και ανακατεύουμε απαλά με μία μαρίζ, με κίνηση από κάτω προς τα πάνω, έως ότου ενσωματωθούν τα υλικά.Αδειάζουμε το μείγμα σε μια φόρμα που ανοίγει 23 εκ. την οποία έχουμε καλύψει με βουτυρωμένο αντικολλητικό χαρτί. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 20-25 λεπτά περίπου. Κόβουμε τη βάση ζεστή σε 2 οριζόντιες φέτες. Τις αφήνουμε να κρυώσουν. Ετοιμάζουμε ένα φλιτζάνι ζεστή σοκολάτα ρόφημα και το αφήνουμε να κρυώσει. Ετοιμάζουμε την κρέμα ζαχαροπλαστικής ακολουθώντας τις οδηγίες. Χτυπάμε στο μίξερ την κρέμα γάλακτος ή τη Μόρφατ σε σαντιγί και προς το τέλος προσθέτουμε τη ζάχαρη άχνη και το κακάο. Ανακατεύουμε σε χαμηλή ταχύτητα.

Ολοκλήρωση του γλυκού
Τοποθετούμε σε μία πιατέλα τη μία φέτα βάσης και τη βρέχουμε με το ρόφημα σοκολάτας. Από πάνω απλώνουμε την κρέμα ζαχαροπλαστικής και την ισιώνουμε.

Πάνω από την κρέμα τοποθετούμε τη δεύτερη φέτα και τη βρέχουμε και αυτή με σοκολάτα. Αρχίζουμε να καλύπτουμε όλο το γλυκό με τη σαντιγί. Τελειώνουμε διακοσμώντας με τρίμματα λευκής και σκούρας σοκολάτας και κερασάκια μαρασκίνο. Την αφήνουμε στο ψυγείο 2-3 ώρες και μετά τη σερβίρουμε. Καλή επιτυχία.

6 σχόλια:

  1. με πολύ πολύ μεγάλη ευχαριστηση θα πάρω κομμάτι απο την πανεμορφη τουρτίτσα σου !!!

    ευχαριστούμε για το κέρασμα ! Εύχομαι καλή τσικνοπέμπτη !!!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ με μεγάλη μου ευχαρίστηση σου προσφέρω όσα θέλεις! Καλή Τσικνοπέμπτη, Μαρία μου, πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Ελενάκι, τι είναι αυτό που μας κάνεις??
    Εχω κολλήσει την μούρη μου στην οθόνη και δεν την ξεκολλάω με τίποτα χα χα χαα!!!
    Σκέτη απόλαυση η τουρτίτσα σου!!!
    Καλή Τσικνοπέμπτη, καλά να περάσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλές ευχές και από μένα, Έλενά μου. Με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ψηφίζω γλυκά, με ή χωρίς σιρόπι!!!Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Τσικνοπέμπτη!!
    Εγώ με αυτά τα γλυκά έχω πάρει διαζύγιο από παλιά.
    Χαρίζω το κομμάτι μου σε άλλους!!π.χ. στη Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ πρέπει να κάνω το ίδιο, Ξανθή μου! Καλή Τσικνοπέμπτη, να περάσεις υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή