Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Τα "Κίτρινα" και ένα νέο Βραβείο!

Πολύ εύκολα, μικρά, αφράτα cup cakes με υπέροχο άρωμα και γεύση πορτοκαλιού και σοκολατένια καρδούλα!
Το αλεύρι του καλαμποκιού, μαζί με το πορτοκάλι, έδωσε ένα εξαιρετικό κίτρινο χρώμα στο εσωτερικό τους και τα κράτησε πολύ αφράτα - όσα έμειναν!- και την επόμενη μέρα.
Τα πορτοκαλένια cup cakes διακοσμήθηκαν με κίτρινο γλάσο για να γίνουν χαρούμενα και ανοιξιάτικα!




Τα Υλικά
(για 10-12 cup cakes)


½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις
¾ φλιτζανιού καλαμποκάλευρο
1 μεγάλο αυγό
1 φλιτζάνι αλεσμένο στο μπλέντερ πορτοκάλι, χωρίς τη φλοίδα
1 κουταλάκι ξύσμα πορτοκαλιού
¾ φλιτζανιού ζάχαρη σκούρα, μαλακή
1 κουταλάκι σόδα
1 κουταλάκι baking powder
1 κουταλιά μέλι
½ φλιτζάνι σταγόνες πικρής σοκολάτας

Για το γλάσο
3 κουταλιές ζεστό νερό ή χυμό πορτοκαλιού
2 ½ φλιτζάνια άχνη ζάχαρη
2-3 σταγόνες κίτρινο χρώμα ζαχαροπλαστικής

Λίγη χρωματιστή τρούφα
Φορμάκια σιλικόνης ή χαρτάκια ή φορμάκια από αλουμινόχαρτο για cup cakes

Οδηγίες


Σε ένα μπολ κοσκινίζουμε τα δύο αλεύρια και τα αναμειγνύουμε με το baking powder.
Πλένουμε πολύ καλά ένα πορτοκάλι, κρατάμε ένα κουταλάκι ξύσμα από τη φλοίδα του και καθαρίζουμε την υπόλοιπη. Πολτοποιούμε τη σάρκα του πορτοκαλιού στο μπλέντερ.








Σε ένα άλλο μπολ ρίχνουμε το ελαιόλαδο, τη ζάχαρη, το μέλι και το αυγό και τα χτυπάμε με ένα μίξερ χειρός σε χαμηλή ταχύτητα, έως ότου λιώσει η ζάχαρη.












Προσθέτουμε το ξύσμα και το πολτοποιημένο πορτοκάλι, στο οποίο διαλύουμε τη σόδα. Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά.

















Στο τέλος προσθέτουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε απαλά με μια σπάτουλα  για να έχουμε ένα ομοιογενές μείγμα.








Βάζουμε μια κουταλιά από το μείγμα του κέικ σε ατομικά φορμάκια για cup cakes, προσθέτουμε ένα κουταλάκι σταγόνες πικρής σοκολάτας και καλύπτουμε με μια άλλη κουταλιά από το μείγμα του κέικ.



Ψήνουμε τα μικρά κέικ σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 º C για περίπου 20 λεπτά ή έως ότου ροδίσουν.


Όταν είναι έτοιμα, τα βγάζουμε από το φούρνο και τα αφήνουμε να κρυώσουν.




Σε ένα μικρό μπολ αναμειγνύουμε την άχνη ζάχαρη με το νερό ή το χυμό και το χρώμα ζαχαροπλαστικής. Χτυπάμε καλά με ένα πιρούνι για να γίνει το μείγμα μας κρεμώδες.
Βάζουμε το γλάσο μέσα σε ένα κορνέ ζαχαροπλαστικής, διακοσμούμε με αυτό τα cup cakes και σκορπίζουμε στην επιφάνειά τους λίγη χρωματιστή τρούφα.


Είναι έτοιμα να τα κεράσουμε ή συνοδεύσουμε το τσάι ή τον καφέ μας!

Με πολλή χαρά δέχτηκα ένα νέο χαριτωμένο βραβείο από την καλή μου την Κική του Tante Kiki!


Σε ευχαριστώ, Κική μου! Το εκτιμώ πολύ και το θεωρώ μεγάλη τιμή που βραβεύεις για πολλοστή φορά το blog μου.
Ας με συγχωρέσεις που δεν θα γράψω για μένα, διότι έχω ήδη δημοσιεύσει αρκετές πληροφορίες σε παλαιότερα παιχνίδια και μάλλον έχω εξαντλήσει το θέμα!
Όμως θα χαρίσω αυτό το όμορφο βραβείο σε όλους εσάς, φίλους και επισκέπτες, που με τιμάτε καθημερινά με την αγάπη και σχόλιά σας. Σας ευχαριστώ πολύ!

16 σχόλια:

  1. Το κίτρινο γλάσο κάνει να δείχνουν τα αφράτα κεκάκια σου ακόμα πιο εντυπωσιακά!!
    Μικρές λαχταριστές μπουκιές για το καφεδάκι μας!
    Φιλιά πολλά Ελενάκι μου, συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Έλενά μου και σε ευχαριστώ πολύ!
      Κερνάω "κίτρινα" για τα καλά σου λόγια και το πρωινό σου καφεδάκι!
      Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν, τελείωσε... αύριο θα φτιάξω αυτό τα υπέροχα cupcakes σου Ελένη μου... τα λαχτάρισε η ψυχή μου βραδιάτικα... κι ας κάνω δίαιτα, δεν πειράζει ένα μόνον θα γευτώ και θα απολαύσω, το υπόσχομαι!!!! Μια που ήρθα πρώτη, να ...πάρω ένα;;;;; Φιλιά και καλό βράδυ κι όσο για το βραβείο ...το αξίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Κική μου.
      Με συγχωρείτε που άργησα να σας απαντήσω αλλά χθες ο blogger δεν ανέβαζε σχόλια! Τα γνωστά.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εσύ φτιάχνεις θαυμάσια γλυκά και αυτά θα τα βρεις πανεύκολα. Και βέβαια να κεραστείς, το ρωτάς;
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Αφού τα κατάφεραν και έμειναν και για την επόμενη ημέρα πάλι καλά!!!!Και γευστικά και με ωραίο χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ μου, με προσπάθεια μεγάλη έμειναν μερικά!
      Έγιναν πολύ νόστιμα και αφράτα.
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Ελένη μου είναι καταπληκτικά!!!Πολύ λαχταριστά δε μπορείς να τους αντισταθείς με τίποτα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ελενάκι!
      Τα μικρά αυτά κέικ πρέπει να είναι όχι μόνο όμορφα αλλά και δελεαστικά!
      Γι' αυτό το λόγο στολίστηκαν!
      Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Το κίτρινο χρώμα τους είναι μοναδικό...ζωντανό...συγχαρητήρια και για το βραβείο...καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pansofix μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα.
      Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. πιο πολυ απόλα μου αρεσει το κατακιτρινο γλασο!με καλαμποκαλευρο δεν εχω κανει ποτε γλυκο,φουσκωνουν καλα?μια χαρα,αν κρινω απο τα δικα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητή cook!
      Το γλάσο μου άρεσε κι εμένα πολύ. Το αλεύρι του καλαμποκιού τα έκανε αφράτα και νόστιμα. Δεν πρέπει όμως να χρησιμοποιείς πολύ, μικρή ποσότητα.
      Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Ελένη μου είναι πάρα πολύ όμορφα τα κεκάκια σου! Πολύ χαρούμενα και εντυπωσιακά!
    Και η σοκολατίτσα που ρέει στην τομή τα κάνει ακόμα πιο λαχταριστά!
    Φιλιά, καλή πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ερμιόνη μου και καλό μήνα!
      Έγιναν πράγματι όμορφα και νόστιμα, γι' αυτό και τα επανέλαβα!
      Η σοκολάτα είναι η έκπληξη!
      Φιλάκια, καλό βράδυ1

      Διαγραφή
  8. Αυτό το εντυπωσιακό κίτρινο στο γλάσο έκλεψε την παράσταση από τα cupcakes!

    Καλή Πρωτομαγιά Ελένη μου.
    Φιλιά σας πολλά.

    υ.γ. Αύριο λέω να εγκαινιάσω τη θάλασσα για φέτος, λες να επιζήσω; :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ζαμπία μου και καλό μήνα!

      Το γλάσο τελικά άρεσε. Τι κάνει το χρώμα! Έγινε κίτρινο για να ταιριάζει με το εσωτερικό, αλλά μου αρέσει σαν χρώμα, διότι είναι χαρούμενο και εντυπωσιακό! Το αποτέλεσμα άρεσε και σ' εμένα-πώς όχι!!!

      Ελπίζω να πέρασες όμορφα σήμερα και να ευχαριστήθηκες το πρώτο σου μπάνιο ή τουλάχιστον τη λιακάδα στην παραλία!
      Λίγο χρώμα χρειάζεται. Άκουσα ότι ο καιρός ήταν πολύ καλός.

      Φιλάκια πολλά, Πρωτομαγιάτικα!

      Διαγραφή