Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Σφολιατίνια Γεμιστά με Χαλβά - Puff Pastry with Halva

Μικρά νηστίσιμα γλυκάκια, εύκολα, γρήγορα και νοστιμότατα! Εξαφανίζονται στη στιγμή και δεν προλαβαίνουν να κρυώσουν!
Δοκιμάστε τα!
 

 


 
 
Τα Υλικά
(Για 20 κομμάτια)

20 μικρά σφολιατίνια
Λίγη άχνη ζάχαρη (προαιρετικά)

Για τη Γέμιση

100γραμ. χαλβάς από ταχίνι, λευκός ή με σοκολάτα, σπασμένος σε κομματάκια
3 κομμάτια γλυκό κουταλιού περγαμόντο ή νεράντζι, ψιλοκομμένο
3 κουταλιές ταχίνι
½ φλιτζάνι καρυδόψιχα, χονδροκομμένη
½ κουταλάκι τριμμένη κανέλα

Οδηγίες

 
 
 
 
Μέσα σ΄ένα μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά της γέμισης.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ξεπαγώνουμε τα σφολιατίνια, ακολουθώντας τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία και τα ανοίγουμε πάνω στον πάγκο εργασίας.



Βάζουμε στο κέντρο κάθε τετραγώνου ένα κουταλάκι γέμισης και χαράζουμε τέσσερες γραμμές, ξεκινώντας από τις γωνίες, με κατεύθυνση προς το κέντρο του τετραγώνου, χωρίς να τις ενώνουμε, ώστε να τεμαχιστεί το σφολιατάκι.

Βρέχουμε με λίγο νερό τις γωνίες τις τετράγωνης ζύμης.



Γυρίζουμε τις τέσσερες από τις οκτώ κομμένες γωνίες προς το κέντρο, μεταμορφώνοντας κάθε κομμάτι ζύμης σε «ανεμόμυλο» και πιέζουμε ελαφρά για να κολλησουν.

Μπορούμε να τυλίξουμε τη ζύμη σε παραλληλόγραμμο, χαράζοντας τη ράχη του με ένα κοφτερό μαχαίρι.

Μεταφέρουμε τα σφολιατάκια-ανεμόμυλους σε ρηχό ταψάκι, το οποίο έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί, αφήνοντας χώρο ανάμεσα τους, γιατί φουσκώνουν.

Ψήνουμε τα σφολιατάκια σε καλά προθερμασμένο φούρνο στους 180 ⁰ C στις αντιστάσεις, για 20 - 25 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν.


Όταν ψηθούν, τα βγάζουμε από το φούρνο, τα αφήνουμε λίγο να κρυώσουν και τα πασπαλίζουμε με λίγη ζάχαρη άχνη.


Καλή επιτυχία!

6 σχόλια:

  1. Μοιάζουν με υπέροχους γλυκούς ανεμόμυλους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ερμιόνη μου!
      Όντως μοιάζουν με ανεμόμυλους αλλά τραγανούς και νόστιμους!
      Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Ελενάκι μου μας έλειψες!
    Ελπίζω όλα να είναι καλά!!
    Τα σφολιατίνια σου πολύ όμορφα και λαχταριστά!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σ΄εμένα λείψατε, Έλενά μου!
      Όλα είναι καλά αλλά έχω πρόβλημα χρόνου. Θα προσπαθήσω να είμαι κοντά σας τακτικά, το θέλω πολύ.
      Χαίρομαι που σου άρεσε το νηστίσιμο κερασματάκι μου!

      Καλό σου βράδυ και πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολυ χαριτωμένα μου θυμιζουν φιογκακια,θα είναι και πολυ νοστιμα,μπραβο,καλο βραδυ,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Νέλη μου!
      Ό τι και να θυμίζουν, φιογκάκια ή ανεμόμυλους, είναι ευχάριστα στην όψη και γευστικά υπέροχα!
      Καλό σου βράδυ!
      Φιλάκια

      Διαγραφή